Monday, July 18, 2011

argh..! asyik2 CINTA..!

Hmm..
CINTA ?
Memang sangat menyakitkan..
Cinta akan menjadi lebih menyakitkan apabila cinta itu bertepuk sebelah tangan..
Insan yang kita harapkan untuk mencintai diri kita, rupanya dia mencintai orang lain.
Amat pedih apabila diri kita TERTIPU dengan CINTA..
Cinta..kadang-kadang ia boleh menjadi racun yang memusnahkan, menghancurkan dan membunuh diri kita.
Cinta juga boleh menjadi penawar tetapi ianya hanya sementara..
Aku lah insan yang merasakan KESAKITAN DALAM BERCINTA.
Cinta selalu sahaja tidak menyebelahi diri aku.
Tapi aku tak pernah PUTUS ASA untuk mendapat CINTA SEJATI untuk DUNIA DAN AKHIRAT KU.
Bagi aku...CINTA
Itu sangat menyakitkan kerana aku selalu mendapat CINTA DUSTA.
Walaupun telah berkali-kali aku dilukai, dicurangi tapi aku tetap mahu mencuba.
Hmm...Sukar sekali aku melupakan KAU..
Kau yang dulu aku harapkan, untuk menjadi pendamping aku ternyata tidak.
Kau tidak tulus mencintai aku..dan kini perit dan pedihnya aku lah yang merasa.
Sayang, andai saja kau dapat membaca hati ku ini..AKU AMAT MENCINTAI MU..
Terima kasih kerana mengajar aku erti KASIH SAYANG, erti KEHIDUPAN YANG SEBENAR, erti KESEDIHAN, erti KESAKITAN.
Aku tahu, Aku hanyalah insan yang menjadi pengubat KAU sahaja.
Aku tidak bererti pun buat kau kan???
Ternyata DIA sahaja yang berada di hati KAU.
Aku akur menghadapi segalanya...
Akur dengan KENYATAAN sebenar.
KENYATAAN itu kata..KAU BUKAN MILIK AKU DAN AKU TIDAK AKAN PERNAH MEMILIKI KAU.
Hanya LAGU-LAGU kita yang menjadi KENANGAN..
Aku rela jika kau ingin kembali kepadanya..jika DIA sahaja yang membuat kau bahagia.
Aku PASRAH dengan segala ketentuan.
Aku rela pergi demi DIA.
DIA telah menang DI HATI KAU.
AKU telah KALAH.
Nanti...jika aku pergi..
Aku minta sangat dari KAU..
Jika KAU TEMUI aku dalam KESAKITAN CINTA. Janganlah KAU menghampiri AKU.
JANGAN KAU DEKATI AKU LAGI. Kerana CUKUP sekali AKU TELAH KAU LUKAI.
Biarkan Aku SENDIRI.
Sendiri merawat LUKA ini. TINGGALKAN AKU.
Pergilah BERSAMANYA. Yang KAU SAYANG. Yang KAU CINTAI.
Aku hanya TISU. Yang hanya MENGELAP KESEDIHAN KAU. AKU PASRAH dengan semua ini.
Jangan lagi HUBUNGI AKU, setelah KAU aku TINGGALKAN.
Pergilah bersamanya...
Satu aku minta...INGATLAH SEMUA PESANAN AKU UNTUK KAU.
JANGAN TERSILAP LANGKAH.
Aku selalu berada di HATI kau. Untuk menjaga KAU. Walaupun masa itu AKU TELAH TIDAK WUJUD.
TERIMA KASIH SAYANG, DIATAS KEDUSTAAN YANG KAU BERIKAN =)
Aku BAHAGIA JIKA KAU BAHAGIA DISAMPING DIRINYA.

Biarlah aq sendiry.!

No comments:

Post a Comment